توصیه‌های پلیس راهور برای مراسم ۲۲ بهمن

کد خبر: 1050150

معاون اجتماعی پلیس راهور به رانندگان وسایل‌نقلیه که قصد حضور در مراسم ۲۲ بهمن دارند، توصیه‌هایی کرد.

توصیه‌های پلیس راهور برای مراسم ۲۲ بهمن

تسنیم: سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به برگزاری مراسم روز 22 بهمن با وسایل‌نقلیه، اظهار کرد: فردا مراسم 22 بهمن در سراسر کشور برای نخستین بار با وسایل‌نقلیه (خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه) برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: در این مراسم هموطنان عزیز توصیه‌هایی را مدنظر قرار دهند؛ نخست اینکه مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور از قبل پیش‌بینی شده و اطلاع‌رسانی در این رابطه در شبکه‌های سراسری و استانی سیما و خبرگزاری‌ها صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت وسایل‌نقلیه باید صرفاً در مسیرهای تعیین شده صورت گیرد، تصریح کرد: رانندگان وسایل‌نقلیه حین ورود به مسیرهای مذکور، با رعایت نظم و انضباط ترافیکی، آرامش کامل، رعایت حق‌تقدم و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به تردد کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمام مسیرهای حرکت تحت مدیریت ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد، گفت: تیمهای گشتی و نیروهای پیاده راهنمایی و رانندگی با فاصله یک صدمتری از یکدیگر در طول مسیرهای تعیین‌شده مستقر هستند.

جهانی از رانندگان وسایل‌نقلیه که قصد حضور در مراسم 22 بهمن را دارند خواست با سرعت مطمئنه و کم در مسیرهای تعیین‌شده حرکت کنند و گفت: با این وجود اگر حین تردد، تصادفی بین وسایل‌نقلیه روی داد، سرنشینان آنها ضمن پیاده شدن از وسایل‌نقلیه، ثبت تصویر از محل حادثه و انتقال وسایل‌نقلیه به حاشیه معبر، منتظر بمانند تا همکاران ما در محل حاضر شوند و اقدامات خود را انجام دهند.

معاون اجتماعی پلیس راهور بیان کرد: رانندگان وسایل‌نقلیه ضمن توجه لازم و کافی به جلو و اطراف در حین رانندگی، حتماً فاصله طولی لازم را با وسیله‌نقلیه جلویی رعایت کنند تا هیچگونه برخوردی صورت نگیرد.

وی از راکبان موتورسیکلت و دوچرخه نیز که قصد حضور را در مراسم یوم‌الله 22 بهمن دارند، خواست با انضباط، به صورت ستونی و با دقت بیشتر در راهپیمایی حضور داشته باشند و متذکر شد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت نیز مورد تأکید پلیس راهور است.

این مقام انتظامی یادآور شد: رانندگان وسایل‌نقلیه حین ورود به یا خروج از مسیرهای ذکرشده، حق‌تقدم را حتماً را رعایت کنند تا ان‌شاءالله روزی به یادماندنی را رقم بزنیم و با انضباط بیشتر، یک تجربه خوب را با عنوان "‌راهپیمایی با وسایل‌نقلیه" در کارنامه خود ثبت کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها