آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها

کد خبر: 1050364

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: میزان ترددهای وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز قبل از آن (۲۰ بهمن ماه) شش درصد یافته است که در این میان محورهای شمالی در صدر قرار داشته و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد ترافیک در این محورها بوده ایم.

ایسنا: مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: میزان ترددهای وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز قبل از آن (۲۰ بهمن ماه) شش درصد یافته است که در این میان محورهای شمالی در صدر قرار داشته و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد ترافیک در این محورها بوده ایم.

علی اکبر آشوری اظهار کرد:  در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای هراز در محدوده‌های پلور و پیست آبعلی نیمه سنگین است و در محورهای تهران-فشم و بالعکس نیز در برخی محدوده‌ها ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر رفت و برگشت ودر محدوده تونل کندوان وجود دارد و

البته پلیس راه در حال بازگرداندن بسیاری از مردم است. از سوی دیگر همین وضعیت را تا ساعاتی پیش در آزادراه تهران- کرج داشتیم اما هم اکنون وضعیت ترافیکی روانی در این محور وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: در روز گذشته نیز در همین ساعات ترافیک سنگینی در محورهای کرج-چالوس محدوده پل زنگونه، آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده شهرک جهان نما تا پل کلاک، کرج- قزوین در محدوده پل فردیس تا مهر ویلا، آزادراه قزوین-کرج در محدوده گل شهر تا پل فردیس و محور تهران-شهریار در محدوده زرنان تا شهر قدس وجود داشت و گزارش شده بود.

آشوری با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در روز گذشته نسبت به ۲۰ بهمن ماه ۵.۲ درصد کاهش داشت، گفت: دیروز وضعیت ترددهای وسایل نقلیه سبک در همه محورهای مواصلاتی کشور حاکی از افزایش شش درصدی نسبت به روز قبل از آن (۲۰ بهمن ماه) بود که در این میان، محورهای مواصلاتی تهران از جمله هراز ۱۰ درصد، چالوس ۲۱ درصد، قزوین-رشت ۳۷ درصد و فیروز کوه ۳۰ رشد را نسبت به دو روز گذشته تجربه کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها