فراهانی: 7 دهک جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند

کد خبر: 1050919

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 7 دهک جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند گفت: باید از طریق تکنولوژی، تجارت، یکپارچگی و تعامل در کشور توسعه را مدنظر قرار دهیم.

فراهانی: 7 دهک جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: در آستانه آغاز قرن جدید هستیم و 42 سال پیش در چنین ایامی ملت رنج‌دیده از استبداد ظلم و ستم به امید فردای بهتر به پا خواستند و پدران ما ندای آزادی، استقلال، مردم‌سالاری و معنویت سر دادند.

وی افزود: تجریه دوران پر آشوب جنگ و صلح کشور و مسیر توسعه سایر کشورها به ما آموخته که راه آبادانی از مسیر هدفگذاری آگاهانه و هوشمندانه می‌گذرد و باید عملکردها بر اساس برنامه‌ها و اصلاح عقب‌ماندگی‌ها پایش شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تحول‌خواهی مستمر امروز نه یک شعار سیاسی بلکه ضرورت ملی برای رشد توسعه و کشور است.

فراهانی با اشاره به اینکه 7 دهک جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند و در تلاش برای تأمین نیازهای اساسی هستند گفت: 8 د رصد منابع مادی و معنوی دنیا را در اختیار داریم و باید پتانسیل کشور برای توسعه تمام عیار میهن‌مان به کار ببریم.

وی خاطرنشان کرد: راز توسعه کشورهای دیگر تکنولوژی، تجارت،‌ یکپارچگی، دوستی و تعامل است و ما نیز باید این مسائل را مدنظر قرار دهیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه سال 1400 برای ملت ایران نقطه عطف تاریخی است گفت: باید با مشارکت همگانی و خستگی‌ناپذیری در مسیر توسعه گام برداریم و آینده روشنی را برای فردا رقم زنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها