ترفند عجیب سارقان موتورسیکلت برای جلب رهگذران!

کد خبر: 1051212

سارقان موتورسیکلت برای سرقت به روش جدیدی روی آورده‌اند؛ سارقان در این شیوه و شگرد یک کودک را در منظر عموم کتک می‌زنند تا به اهداف خود برای جلب مشارکت مردم و رهگذران در سرقت برسند!

ترفند عجیب سارقان موتورسیکلت برای جلب رهگذران!

خبرگزاری تسینم: اخیراً سارقان موتورسیکلت برای سرقت و لو نرفتن خود به شیوه جدیدی روی آورده‌اند.

یکی از شهروندان که موتورسیکلت وی روز یکشنبه هفته جاری به این شیوه توسط سارقان به سرقت رفته است، در تشریح جزئیات سرقت به خبرنگار تسنیم گفت: حدود ساعت 14 روز گذشته (26 بهمن) با موتورسیکلت برای انجام کاری به یک پاساژ در خیابان حافظ، تقاطع خیابان حافظ و جمهوری مراجعه کردم، موتورسیکلت را در خیابان پارک کردم و موتورسیکلت را نیز قفل کردم و داخل پاساژ رفتم.

وی افزود: بعد از حدود یک ساعت، به خیابان آمدم تا سَری به موتورم بزنم که موتور سرجایش بود، مجدداً به داخل پاساژ رفتم و یک ساعت بعد پس از اتمام کار از پاساژ خارج و متوجه شدم موتورسیکلتم سر جایش نیست! بعد از کمی پرس‌وجو از مغازه‌داران فهمیدم مردی که کلاه‌کاسکت بر سر داشته، موتورسیکلت را به‌روش عجیب و جدید سرقت کرده است.

این مالباخته ادامه داد: مغازه‌داران گفتند که سارق همراه با یک بچه کنار موتورسیکلت من، شروع به کتک زدن آن کودک کرده است و زمانی که از وی خواستند بچه را کتک نزند، گفته است که "سوئیچ موتورسیکلت و قفل آن در دست کودک بوده است و اکنون آن بچه سوئیچ‌ها را گم کرده است" و به همین دلیل او را کتک می‌زند.

وی افزود: در نهایت تعدادی از مردم و کسبه، گول حرفهای سارق را خورده و موتورسیکلت را از جا بلند کرده و به پشت یک وانت که داخل کوچه پارک بود، انتقال داده بودند! سرانجام سارق نیز با آن وانت از محل متواری شده بود البته پس از پرس‌وجو و تحقیق بیشتر متوجه شدم که جدیداً سارقان به این ترفند روی آورده و سرقتهای دیگری را نیز به همین شیوه و شگرد انجام داده‌اند!

گفتنی است که پرونده این سرقت، کشف موتورسیکلت مسروقه، شناسایی و بازداشت سارقان توسط مأموران کلانتری 129 جامی در حال رسیدگی و اقدامات انتظامی در حال انجام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها