خودروی ضاربین قاضی شناسایی شد

کد خبر: 1051441

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی خودروی ضاربین قاضی دادگستری پیشوا خبر داد و گفت: به زودی جزییات حادثه تشریح می شود.

خودروی ضاربین قاضی شناسایی شد

خبرگزاری مهر:  هادی ثمره ظهر سه شنبه در نشست توجیهی و هم اندیشی پلیس با اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران، با اشاره به اینکه کردم ولایتمدار و انقلابی در برهه‌های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از ذره‌ای از آرمان‌های امام و شهدا فاصله نخواهند گرفت اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن دیدیم که با وجود شرایط سخت و تحمیلی کرونا چگونه مردم حماسه آفریدند و با راهپیمایی خودرویی به عظمت این روز بزرگ افزودند.

ثمره با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در تمام اوقات هم وای پلیس و نظام برای برقراری و حفظ آرامش و امنیت جامعه کوشیده‌اند افزود: از همه عزیزان در خصوص تزریق امنیت و همچنین آگاهی مردم با اخبار صحیح کمال قدردانی را دارم.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات سرقت‌ها در شرق استان تهران خبر داد گفت: این کشفیات به همت نیروهای خدوم بوده که ذره‌ای از برقراری امنیت شانه خالی نکرده و برای حفظ ارزش‌ها و آرامش و سلامت در جامعه کوشیده‌اند.

وی در ادامه در خصوص حادثه‌ای که طی روز گذشته برای یکی از قضات شهرستان پیشوا رخ داده بود اظهار داشت: در این زمینه نتایج و سرنخ‌های خوبی به دست آورده‌ایم، خودروی حامل ضاربان شناسایی شده و به زودی جزئیات این حادثه شوم و علل و انگیزه مهاجمان را تشریح خواهیم کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها