دستگیری سارقین مسلح طلافروشی

کد خبر: 1051938

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دستگیری سارقین مسلحی که روز گذشته دست به سرقت از یک طلافروشی در سمنان زده بودند خبر داد و گفت: این سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دستگیری سارقین مسلحی که روز گذشته دست به سرقت از یک طلافروشی در سمنان زده بودند خبر داد و گفت: این سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

محمدشریف ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان، سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

محمدشریف ابراهیمی گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سمنان بلافاصله  دستورات لازم جهت شناسایی سارقان و کشف عوامل صادر شد که نهایتاً با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی ونیروی انتطامی استان، سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد قضایی از در حال تکنیل بودن این پرونده  خبر داد و اضافه کرد: همکاران ما در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی این پرونده هستند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: دادسرای سمنان تمامی مساعی و همت خود را به منظور تأمین امنیت شهروندان و حفظ آسایش آنان به کار گرفته است.

 وی با بیان اینکه استان سمنان جایگاه جولان دادن اوباش و سارقین نیست و نخواهد بود اظهار کرد: چنانچه کوچکترین خدشه ای به امنیت عمومی شهروندان وارد شود با قاطعیت و بدون گذشت با افراد و مسببین آن برخورد خواهد شد.

دادستان سمنان گفت: بعد از وقوع این سرقت مسلحانه در روز گذشته بلافاصله دستورات قضایی به ضابطین جهت پیگیری و شناسایی سارقین داده شد و در ادامه تیم‌هایی از پلیس اطلاعات و آگاهی با هدف شناسایی متهمان و جمع‌آوی و مستندات و دلایل در محل حادثه حاضر شدند. همچنین بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان سمنان به این پرونده اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا روز گذشته سارقین مسلح با دستبرد به یک طلافروشی در شهر سمنان، علاوه بر سرقت مقداری طلاجات، یک طلافروش سمنانی را نیز مجروح و متواری شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها