جزئیات حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران

کد خبر: 1053139

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه آتش نشان در پی وقوع حریق در یک کارگاه صنعتی خبر داد

جزئیات حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه آتش نشان در پی وقوع حریق در یک کارگاه صنعتی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:۵۶ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در محله گلدسته بالاتر از خط راه آهن به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه گاراژی به وسعت بیش از ۴ هزار متر بود که چندین سوله با کاربری های مختلف در آن وجود داشت. یکی از این سوله ها که حدود ۴٠٠ متر بود و زیر زمین هم داشت دچار حریق شده بود؛ این محل کاربری تولید پلاستیک داشت و تعدادی دستگاه و بشکه های قابل انفجار نیز در آن نگهداری می شد.

ملکی افزود: اطلاعات حاکی از آن بود که آتش از قسمت زیرزمین آغاز شده بود بنابراین هم زیرزمین و هم قسمت اصلی سوله شعله ور بود.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان از دو طرف عملیات را آغاز و به داخل نفوذ کردند که به یکباره بخشی از سقف زیرزمین تخریب شد و همین موجب شد که بخشی از دیواره های کناری نیز تخریب شود و سه نفر از اتش نشانان که در حال عملیات بودند دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: این افراد از ناحیه پا و کتف و کمر دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی اظهار کرد: با ادامه عملیات حریق اطفا شد و از گسترش آتش به سایر سوله ها جلوگیری شد. نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

وی با اشاره به حوادثی که آتش نشانان طی آن مصدوم شده یا به شهادت رسیده‌اند گفت: این نشان دهنده کار سخت و طاقت فرسای آتش نشانان است که همواره با مخاطرات همراه بوده، آتش نشانان همیشه برای نجات جان و مال افراد از جان خود نیز می‌گذرند و در راستای عهد و پیمان خود با هموطنان وظایف خود را انجام می دهند اما این تعامل دو طرفه است و از شهروندان تقاضا می‌کنم که نسبت به ایمن‌سازی محل کار و محل سکونت خود اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها