حمله غافلگیرانه شیر به کارگر باغ وحش

کد خبر: 1053206

حمله ناگهانی و غافلگیرانه شیر، کارگر باغ وحش را راهی بیمارستان کرد.

حمله غافلگیرانه شیر به کارگر باغ وحش

 باشگاه خبرنگاران: یکی از  کارگران باغ وحش در آلمان پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط یک شیر راهی بیمارستان شد. این زن که هویتش اعلام نشده در حال تمیز کردن قفس شیر‌ها بود، مورد حمله یکی از آن‌ها قرار گرفت. این اتفاق روز یکشنبه و در باغ وحش «اوسنابروک» واقع در شمال غربی این کشور رخ داد.

این کارگر پس از آنکه متوجه شد جانش در خطر است فورا قفس را ترک کرد. با این حال او به دلیل جراحات وارده به کمرش به بیمارستان محلی منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آلمان دروازه‌ای که شیر‌ها و کارگران را هنگام نظافت از هم جدا می‌کرد به درستی بسته نشده بود. پلیس آلمان با تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان سهل انگاری تحقیقات در این باره را آغاز کرده است. در حالی که این باغ وحش به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی بسته شده تحقیقات پلیس محلی آلمان در مورد این حادثه ادامه دارد.

وقوع این حادثه و حمله شیر به این کارگر در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز خبر حمله و گاز گرفتگی یک کارگر توسط شتر در باغ وحش دیگری در آلمان خبرساز شده بود. در این حادثه که در باغ وحش «پِرلِِبِرگ» رخ داد این کارگر ۵۴ ساله که هویتش مشخص نشده پس از مورد حمله قرار گرفتن از ناحیه صورت توسط این حیوان به بیمارستان منتقل شد.

 

انتهای پیام/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها