عبور از عرض بزرگراه آزادگان،جان عابرپیاده را گرفت

کد خبر: 1053633

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت یک عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه خبر داد.

عبور از عرض بزرگراه آزادگان،جان عابرپیاده را گرفت

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی پژو با عابرپیاده در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 19:10 شب گذشته (نهم اسفند) در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی  تصادف یک دستگاه سواری پژو و فوت عابر پیاده  در مسیر شرق به غرب آزاداگان در لاین کندور مقابل میوه و تره‌بار به علت عدم توجه به جلو، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عابر پیاده‌ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشت بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه آزادگان کرد و در این حین راننده پژو، این عابر را ناگهان مقابل خود دیده بود.

وی تصریح کرد: با حضور ناگهانی این عابرپیاده مقابل پژو، راننده دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد کرد که عابرپیاده در اثر شدت ضربه  در محل حادثه فوت کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

مؤمنی به عابرپیادان پیاده توصیه کرد که هیچگاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبانها و بزرگراه‌ها نکنند و همیشه از پلهای عابر پیاده استفاده کنند هرچند باید تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند اما به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر  و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها