ورود واکسن کرونا به بازار صحت دارد؟

کد خبر: 1053949

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران نسبت به شیوع شایعاتی مبنی بر فروش واکسن کرونا در فضای مجازی هشدار داد و گفت: در حال حاضر هیچ واکسنی در سطح بازار نیست.

ورود واکسن کرونا به بازار صحت دارد؟

خبرگزاری مهر:  علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه مدیریت کرونا استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که سرعت سرایت کرونا جهش یافته بسیار بالا است، اظهار داشت: در صورت مراجعه افراد مشکوک به این بیماری، افرادی که با این شخص در تماس بودند نیز به احتمال زیاد به ویروس مبتلا شده اند.

وی فاصله زمانی بین ابتلاء تا بد حال شدن افراد مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا را نیز بسیار پایین توصیف کرد و افزود: در شرایط عادی نیز باید آماده مقابله با کرونا جهش یافته باشیم و در همین راستا باید تجهیزات تست سریع تشخیص کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در استان تهران دپو شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران همچنین نسبت به شیوع شایعاتی مبنی بر فروش واکسن کرونا در فضای مجازی هشدار داد و گفت: در حال حاضر هیچ واکسنی در سطح بازار نیست و اگر کسی چنین ادعایی کند، دروغ گفته و با جان مردم بازی کرده است.

وی از شهروندان خواست به چنین ادعاهای کذبی اعتنا نکنند و افزود: اینگونه مطالب جعلی و تبلیغاتی و بسیار خطرناک هستند.

زالی در ادامه بر اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: گام چهارم این طرح با مدل‌های راهبری و محله محور برای شناسایی افراد مشکوک است.

وی گفت: در مقایسه با اواخر آذر و اوایل دی سال جاری با توزیع گسترده‌تر ویروس کرونا مواجه هستیم و تهران با توجه به خصوصیات ناهمگون و کاملاً متفاوتی که دارد، در دوران کرونا آثار تخریبی سخت‌تر و پیچیده‌تر و کاملاً متفاوت‌تری نسبت به سایر شهرها داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها