دستگیری اعضای باند خرید و فروش سلاح در گرگان

کد خبر: 1056141

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان پس از اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

دستگیری اعضای باند خرید و فروش سلاح در گرگان

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از یکسری اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی اعضای باند خرید و فروش سلاح های غیرمجاز در شهرستان گرگان شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیس مشخص شد متهمان قصد جابجایی سلاح با 2 دستگاه سواری پژو و پراید در یکی از روستاهای گرگان دارند، افزود: بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و به محض مشاهده خودروهای مورد نظر به رانندگان آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم اصلی این باند خلافکار، به محض مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و قصد آسیب رساندن به آنان را داشت که با هوشیاری ماموران، متهم ناکام ماند.

سردار دادگر با بیان اینکه ماموران قصد داشتند متهمان را آرام کرده و آنان را به خویشتن داری و تمکین به قانون دعوت کردند، تصریح کرد: سرکرده این باند به صحبت های ماموران هیچ توجهی نداشته و سایر همدستانش را نیز به اقدام علیه پلیس تحریک می کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه ماموران برای تسلیم شدن متهمان در برابر قانون اقدام به شلیک 3 تیر هوایی کردند، خاطرنشان کرد: متهم بار دیگر با استفاده از یک تیغه چاقو قصد ضربه زدن به پلیس را داشت که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک به سمت این شرور، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه 4 همدست دیگر متهم نیز در این عملیات دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان، 9 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

سردار دادگر با اشاره به انتقال متهم به مراکز درمانی برای مداوا، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و قاطعانه مقابل آنان ایستاده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها