خطر از بیخ گوش مسافران مترو گذشت/ کشف ۴.۵ کیلو «اکیل و سرنج»

کد خبر: 1056654

رئیس پلیس مترو فاتب از بازداشت دو جوان در مترو تهران ـ کرج خبر داد و گفت: از این متهمان چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع "اکلیل و سرنج" کشف شد.

خطر از بیخ گوش مسافران مترو گذشت/ کشف ۴.۵ کیلو «اکیل و سرنج»

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ سعید عطاءالهی با اعلام خبر کشف چند کیلوگرم "اکلیل و سرنج" در مترو تهران - کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عوامل پلیس مترو عصر روز گذشته، با توجه به گشت هدفمند در خطوط مترو پایتخت و مشاهده دو جوان حامل یک کوله‌پشتی، به آنها مشکوک شده و این افراد را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مترو واقع در خط پنج مترو تهران ـ کرج منتقل کردند.

رئیس پلیس مترو فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران با بررسی دقیق محتویات کوله‌پشتی، متوجه وجود مقادیری مواد محترقه از نوع اکلیل و سرنج شدند.

وی با بیان اینکه در نهایت از این افراد چهار کیلو و 500 گرم مواد محترقه از نوع اکلیل و سرنج کشف شد، گفت: متهمان قصد داشتند مواد محترقه را از استان تهران به استان البرز منتقل کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به مخاطرات این نوع مواد حتی در حجم کم، ممکن بود انفجار احتمالی مواد مکشوفه صدمات جبران‌ناپذیری را به مسافران مترو وارد کند لذا متهمان پس از بازداشت  و توقیف مواد محترقه همراهشان، ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تا نسبت به جرم مرتکب شده آنها تصمیم‌گیری صورت گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها