تهران در صدر آمار مصدومان چهارشنبه سوری

کد خبر: 1056742

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری استان و شهر تهران تا ساعت ۱۸ امروز و آمار از ابتدای اسفندماه تا کنون را به تفکیک اعلام کرد.

تهران در صدر آمار مصدومان چهارشنبه سوری

ایسنا: سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری استان و شهر تهران تا ساعت ۱۸ امروز و آمار از ابتدای اسفندماه تا کنون را به تفکیک اعلام کرد.

سعید مهرسروش در خصوص امار مصدومان مرتبط با چهارشنبه پایان سال پایتخت و استان تهران، اظهار کرد: از صبح امروز تا ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۶نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۰ نفر از آن ها به بیمارستان منتقل شده و ۶ نفر در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: آمار شهر تهران از ابتدای اسفند ماه تا کنون ۳۶ مورد بوده که ۲۴ مورد به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۲ مورد در محل درمان شدند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: در خصوص آمار مصدومان استان تهران از صبح امروز تا ساعت ۱۸ نیز، ۲۲ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۶ نفر در محل درمان شدند و ۸ نفر هم پس از انجام اقدامات لازم در بخش اورژانس مرخص شدند و متاسفانه ۸ نفر نیز بستری شدند. از افراد بستری تا کنون فردی در آی سی یو بستری نشده است.

وی افزود: از میان مواردی که ذکر شد متاسفانه چهار مورد قطع عضو گزارش شده است و پنج مورد از ناحیه چشم آسیب دیدند، همچنین ۸ مورد نیز دچار سوختگی شدند.

مهرسروش اظهار کرد: متاسفانه از ابتدای اسفند ۹۹ در مجموع در استان تهران ۱۰۱ مصدوم داشتیم که متاسفانه در کشور آمار اول را داریم و بیشترین مصدوم در حوادث چهارشنبه پایان سال را داشته ایم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها