جابجایی اثاثیه منزل در ایام عید ممنوع است

کد خبر: 1056979

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام عید خبر داد و گفت: جا به جایی اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از پلیس محل ممنوع است.

 جابجایی اثاثیه منزل در ایام عید ممنوع است

خبرگزاری مهر: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این باره گفت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از بیست و هشتم اسفند ماه لغایت پانزدهم فروردین ماه بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی به بنگاه داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند، توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند که حتماً با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز از آن‌ها خواست: در این ایام با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها