سازمان بهشت زهرا(س): زیارت اهل قبور را به نوروز موکول کنید

کد خبر: 1057026

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌زهرا (س) و برخورد قضائی با متخلفان خبر داد.

سازمان بهشت زهرا(س):  زیارت اهل قبور را به نوروز موکول کنید

خبرگزاری مهر: سعید خال با اشاره به رسم قدیم ایرانیان در پنجشنبه آخر سال، اظهار کرد: امسال شرایط قدری متفاوت و وضعیت بسیار شکننده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به درخواست از مردم پایتخت برای به تعویق انداختن زیارت اهل قبور، گفت: مردم هم همت کرده اند که جای قدردانی دارد.

خال بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا نباید تجمعی صورت گیرد و شرایط تهران سخت و شکننده است که اگر رعایت نکنیم به وضعیت سخت آبان ماه باز می‌گردیم. روزهای پنجشنبه و جمعه استقرار رادیو تهران را در بهشت زهرا (س) داریم و برنامه‌ای به صورت زنده پخش می‌شود.

خال با اشاره به هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با پلیس راهور و سایر نیروهای پلیس، گفت: بر اساس جمع بندی ها، پلیس هم معتقد بود شهروندان برای پنجشنبه و جمعه این هفته به بهشت زهرا (س) نیایند و زیارت اهل قبور را به روزهای سال ۱۴۰۰ موکول کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) ادامه داد: ضمن هماهنگی با مجتمع قضائی آفتاب، تا امروز اطمینان داده شده است که حتی اگر لازم باشد، حکمی قضائی برای ممانعت از ورود مردم به بهشت زهرا (س) صادر می‌کنند. ما آمادگی ممانعت از ورود مردم را داریم و مجتمع قضائی نیز با ما همکاری می‌کند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) افزود: خانواده معظم شهدا با ما در طول سال همکاری ویژه کردند و والدین شهدای عزیز که بیشترین رعایت شیوه نامه‌ها را در قطعات مطهر شهدا داشتند. تمام پرچم‌های شهدا در آخر سال تعویض می‌شود و عطر افشانی و غبار روبی به نیابت از دیگران صورت می‌گیرد.

وی از برپایی آئین سال تحویل و گل کاری فضای بهشت زهرا (س) خبر داد و افزود: امیدواریم امسال هم یاری شود تا سال ۱۴۰۰ را بخوبی آغاز کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها