باد شدید در راه تهران

کد خبر: 1057605

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: امروز وزش باد شدید با احتمال وزش گردوخاک به‌ویژه در نقاط جنوبی استان و کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده و در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

باد شدید در راه تهران

خبرگزاری فارس: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: طبق داده‌های هواشناسی آسمان استان تهران از امروز تا سه‌شنبه صاف تا کمی ابری است و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز وزش باد شدید با احتمال وزش گردوخاک به‌ویژه در نقاط جنوبی استان و کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده و در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در ادامه ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت یکشنبه تا ظهر دوشنبه کاهش دمای هوا همراه با احتمال سرمازدگی و بروز خسارت در مناطق شمالی اتفاق افتاده و موجب آسیب به نهال‌ها و شکوفه‌های درختان در مناطق شمالی استان و لغزندگی جاده‌ها در دامنه‌ها و ارتفاعات کوهستانی شود که لازم است اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد.

جلالی با اشاره به اینکه از اواخر سه‌شنبه به تدریج افزایش ابر رخ خواهد داد، تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رگبار پراکنده در بعضی ساعات مورد انتظار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها