آخرین وضعیت واکسیناسیون کادر درمان علیه کرونا

کد خبر: 1057627

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: امیدواریم با تامین واکسن، در دو هفته آینده همه کارکنان درمان در برابر کرونا واکسینه شوند.

آخرین وضعیت واکسیناسیون کادر درمان علیه کرونا

ایسنا:رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: امیدواریم با تامین واکسن، در دو هفته آینده همه کارکنان درمان در برابر کرونا واکسینه شوند.

دکتر محمدرضا ظفرقندی با بیان این مطلب افزود: برنامه‌ریزی ترتیب دادیم که به کل شبکه بهداشت و درمان کشور نیز توسعه خواهیم داد. ابتدا واکسیناسیون کارکنان درمان در مرحله اول واکسیناسیون و سپس واکسینه کردن بقیه گروه‌های اولویت‌دار جامعه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تزریق واکسن کارکنان درمان هم به صورت شبکه بهداشت در همه شهرستان‌های کشور اعم از پزشک، پرستار و سایر نیروهای درمانی انجام خواهد شد و در یک تا دو هفته آینده همه گروه‌های درمانی در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

بنابر اعلام کانال خبری سازمان نظام پزشکی، ظفرقندی همچنین گفت: نیروهای درمانی که بیش از ۳ ماه از ابتلا به کرونای‌ آنها گذشته باشد، می‌توانند واکسن بزنند.

وی افزود: کسانی که در بخش مستقیم مواجهه با کرونا هستند، نیروهای درمانی که سن بالاتری دارند و از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند نیز در اولویت تزریق واکسن گروه‌های درمانی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها