فرار یک مرده، شهر را به هم ریخت! +عکس

کد خبر: 1058624

فرار یک مرده خون آلود از محل وقوع جنایت در یکی از روستاهای اطراف مشهد، پلیس و قاضی ویژه قتل عمد را در حالی وارد یک معمای پیچیده جنایی کرد که جست و جوها بخشی از شهر را به هم ریخت!

فرار یک مرده، شهر را به هم ریخت! +عکس

 خراسان: پنجم فروردین مرد جوانی در روستای جیم آباد مشهد از خانه بیرون رفت تا مقداری از مایحتاج زندگی را از فروشگاه خرید کند. «ز-ر» همسر این مرد نیز مشغول امور خانه داری بود و منتظر ماند تا شوهرش با خرید لوازم ضروری  زندگی به خانه بازگردد اما ساعتی بعد حادثه ای عجیب و هولناک رخ داد به گونه‌ای که اضطراب و وحشت در بخشی از شهر نمایان شد. مرد جوان هنگامی که با در دست داشتن لوازم به منزل رفت ناگهان از آن چه می دید در جا میخکوب شد و به شوک فرو رفت. وسایل خانه اش به هم ریخته بود و اثری از همسرش نبود!

جنایت

 

چاقوی خون آلود درحالی کف اتاق خودنمایی می کرد که قطراتی از خون نیز روی فرش های منزل دیده می شد. مرد جوان که با صحنه ای باور نکردنی روبه رو بود، هراسان و وحشت زده خود را به پاسگاه تپه سلام رساند و ماجرای ناپدید شدن همسرش را برای پلیس بازگو کرد. دقایقی بعد نیروهای انتظامی به منزل مرد جوان رفتند و با تایید چاقویی که خون انسان روی آن بود مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. گزارش خراسان حاکی است، با توجه به حساسیت ماجرای گم شدن پیکر زنی که احتمال می رفت به دست سارقان کشته شده باشد، بی درنگ قاضی دکتر حسن زرقانی عازم روستای جیم آباد شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی در این باره ادامه یافت. این در حالی بود که قاضی ویژه قتل عمد مشهد با نگاهی عمیق به صحنه خونبار جنایت احتمالی، بلافاصله مرد جوان را به گوشه اتاق دعوت کرد و از او درباره اختلافات خانوادگی با همسرش پرسید چرا که مقام قضایی به ماجرای سرقت با وقوع جنایت به شدت مشکوک شده بود! و احتمال ضعیف آدم ربایی، تنها فرضیه قاضی ویژه قتل عمد در این ماجرای جنایی بود.

وقتی مرد جوان از برخی نگرانی ها و سوءظن های خانوادگی پرده برداشت، بی درنگ قاضی زرقانی دستور ردیابی اطلاعاتی زن جوان را صادر کرد چرا که خون های اندک ریخته شده روی فرش و نحوه آلوده شدن تیغه چاقو به خون انسان، فرضیه جنایت را منتفی می کرد.
به گزارش خراسان، دقایقی بعد تلاش پلیس با بازبینی دوربین های مدار بسته شهری و رصدهای اطلاعاتی به نتیجه رسید و مشخص شد که «ز- ر» با میل و رضایت خود از خانه خارج و سوار یک دستگاه پژو 405 شده است. با این سرنخ نیروهای انتظامی موفق شدند با استفاده از پلاک خودرو به مخفیگاهی در بولوار طبرسی شمالی دست یابند که احتمال حضور زن جوان در آن مکان وجود داشت. ساعتی بعد ماموران با کسب دستورات قضایی و در یک عملیات هماهنگ، وارد مخفیگاه مذکور شدند و سه  مرد جوان را به همراه زنی دستگیر کردند که احتمال می رفت به قتل رسیده باشد! 
گزارش خراسان حاکی است، این زن 37 ساله وقتی تحت بازجویی های ویژه قرار گرفت، ادعا کرد: با همسرم اختلاف داشتم و به همین دلیل می خواستم چند روزی را به دور از او زندگی کنم! این بود که نقشه قتل خودم را به دست سارقان طراحی کردم تا همسرم چندین روز درگیر ماجرای پرونده قتل شود و به دنبال من نیاید! 
به این منظور دستم را با چاقو بریدم و با ریختن چند قطره خون روی فرش، لوازم منزل را هم به هم ریختم تا صحنه دستبرد سارقان به خانه ام، ساختگی جلوه نکند! 
بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که ماجرای قتل ساختگی و فرار مرده از صحنه جنایت، بخشی از شهر را به هم ریخت و پلیس و دستگاه قضایی را چندین ساعت درگیر ماجرایی کرد که اضطراب و وحشت زیادی را در روستا به وجود آورده بود! 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها