عامل قتل عام 8 نفر در صبح امروز اهواز +عکس

کد خبر: 1059014

قاتل اهوازی 8 تن از اعضای خانواده خود و همسرانش را به رگبار گلوله بست و سپس خودکشی کرد.

عامل قتل عام 8 نفر در صبح امروز اهواز +عکس

ماجرا از آنجایی آغاز شد که مردجوانی به نام فائز کربلاوی در حالی که یک قبضه اسلحه کلاشینکف در دست داشت وارد خانه همسراولش  شده و حدود 4نفر از اعضای خانواده آنها به نام جعفر کربلاوی 65 ساله ،جسیمه جمیلی 60 ساله ، عبدو کربلاوی 45 ساله نابینا،ثمین کربلاوی 33 ساله را به قتل می رساند.

مرحله دوم جنایت هولناک در اهواز

به گزارش رکنا، طبق اطلاعات به دست آمده از این جنایت هولناک قاتل، پس از قتل عام هولناکی که در این منطقه انجام می دهد به سمت شهرستان کارون به راه افتاد و به محض رسیدم به محل سکونت زن دوم خود، پدر خانم،مادرخانم،برادرزاده همسر دوم و پسر 9 ساله خودش  را به گلوله می بنددو سپس دست به خودکشی می زند.

جزئیاتی از قتل هولناک صبح امروز اهواز

تا این لحظه و طبق اطلاعاتی که به دست آمده است فائز در سال 88 به اتهام حمل سلاح و در سال 94 به دلیل ضرب و جرح همسر دوم دستگیر شده است. فائز راننده کامیون و مکانیک ماشین سنگین است و با توجه به اطلاعات به دست آمده اختلافات خانوادگی بوده است.

او به صورت تنها در یک واحد مسکن مهر زندگی می کرده و طبق شواهد از وضعیت اقتصادی بدی برخوردار بوده است.چند بار خانواده هر دو همسر را تهدید کرده است.

علت قتل عام خانوادگی هولناک صبح امروز اهواز چه بود

تا به این لحظه و طبق شنیده ها این جنایت به دلیل اختلافات شدید خانوادگی رخ داده است.لازم به ذکر است این فیلم در شبکه های مجازی در حال پخش است که به حادثه قتل عام خانوادگی صبح امروز اهواز منتسب شده است در حالیکه بررسی ها و تحقیقات نشان داده که این فیلح حادثه ای جداگانه در منطقه دیگری است که مربوط به اهواز نیست

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها