سراج: اجازه نفوذ در نیروهای مسلح را نمی‌دهیم

کد خبر: 1059305

دادستان نظامی استان تهران گفت: همانطور که رئیس قوه قضائیه هم بر برخورد با ترک فعل تأکید داشته ما هم باید این مقوله را سر منزله کارهای خود قرار دهیم و تمرکز من هم بر روی «ترک فعل» است.

سراج: اجازه نفوذ در نیروهای مسلح را نمی‌دهیم

خبرگزاری مهر: ناصر سراج در تشریح اقداماتش به عنوان دادستان جدید نظامی استان تهران گفت: تمرکز من بر روی ترک «فعل» است البته سعی می‌کنیم در این جایگاه پرونده سنگینی نداشته باشیم چرا که اساس این امر «پیشگیری» است.

وی ادامه داد: همانطور که رئیس قوه قضائیه هم بر ترک فعل تأکید داشته ما هم باید این مقوله را سر منزله کارهای خود قرار دهیم البته «فعل» انجام می‌شود اما ما باید در دادستانی نظامی بر روی ترک فعل کار کنیم.

دادستان نظامی استان تهران افزود: بنابراین باید از نیرویی که کار نمی‌کند، توضیح بخواهیم. به عنوان مثال باید پیگیر این باشیم که چرا سرقت مسلحانه انجام می‌شود و در چنین شرایطی، چرا آن سرقت کشف نشده است؟

به گفته سراج، ترک فعل باید از «شعار» به «عملیات» تبدیل شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های من در این جایگاه، اجرای قانون و فرامین مقام معظم رهبری است به خصوص آنکه ما در جایگاهی هستیم که تمام عوامل و نیروهایمان تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا است.

دادستان نظامی استان تهران با اشاره به اینکه باید پیشگیری را در اولویت کارها قرار دهیم گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن در نیروهای مسلح نفوذ کند و این امر با کارهای اطلاعاتی و حفاظتی محقق می‌شود.

گفتنی است روز گذشته مراسم معارفه قاضی ناصر سراج به عنوان دادستان جدید نظامی استان تهران برگزار شد؛ قاضی سراج ریاست سازمان بازرسی کل کشور، قضاوت در دادگاه انقلاب، ریاست دادگاه‌های کیفری استان تهران، عضویت معاونت دیوان عالی و معاونت سیاسی-امنیتی دادستان کل کشور را در کارنامه خود دارد؛ پیش از این غلامعباس ترکی در این سمت مسئولیت داشته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها