خفه کردن سه کودک بیگناه توسط مادر شیطان صفت

کد خبر: 1062202

سه کودک بی‌ گناه قربانی توهمات یک مادر شیطان صفت اهل لس آنجلس شدند.

خفه کردن سه کودک بیگناه توسط مادر شیطان صفت

 باشگاه خبرنگاران: یک مادر اهل کالیفرنیا که مشکوک به کشتن سه فرزندش بود اعتراف کرد که آن‌ها را به قتل رسانده است. «لیلیانا کاریلو»، ۳۰ ساله روز سه شنبه در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه تلویزیون محلی KGET پذیرفت که «جوآنا دنتون کاریلو» ۳ ساله، برادر ۲ ساله «تری» و «سییِرا» خواهر ۶ ساله آن‌ها را کشته است. این زن گفت که هر سه فرزند را غرق کرده است. این زن شیطان صفت مدعی شد که برای حفاظت از فرزندانش از پدرشان «اریک دنتون» دست به قتل آن‌ها زده است.

لیلیانا در این مصاحبه که در داخل زندان کرن کانتی انجام شد گفت: «من همه آن‌ها را غرق کردم. من چنان با خونسردی تمام این کار را انجام دادم که نمی‌توانم آن را شرح دهم. من آن‌ها را بغل کردم، بوسیدم و از آن‌ها معذرت خواهی کردم. من فرزندانم را دوست داشتم.»

این زن با بیان اینکه نمی‌خواست که فرزندانش مورد اذیت آزار پدرشان قرار بگیرند افزود: «من نمی‌خواستم آن‌ها بیشتر از این اذیت شوند. من آن‌ها را دوست داشتم.‌ای کاش اینگونه نبود، ولی من قول داده بودم که از آن‌ها مراقبت کنم.»

اسناد دادگاه به دست آمده توسط لس آنجلس تایمز فاش کرد که کاریلو و همسرش دنتون در میانه نبرد برای گرفتن حضانت فرزندان خود به سر می‌بردند که اجساد هر سه کودک در آپارتمان مادربزرگ آن‌ها در تاریخ ۱۰ آوریل در منطقه رزدا کالیفرنیا پیدا شد. پلیس با متهم کردن کاریلو او را در تولر کانتی در حدود ۲۰۰ مایلی شمال محل حادثه در حالی که پس از انجام قتل  اقدام  به فرار و ربودن یک وانت بار کرده بود دستگیر کرد.

او قصد داشت پس از ربودن این خودرو دست به خودکشی بزند. وی در این باره گفت: من آن خودرو را ربودم و می‌خواستم با آن به بالای یک صخره بروم و دست به خودکشی بزنم. پلیس قبل از آنکه این زن دست به خودکشی بزند موفق به دستگیری وی شد.

هنگامی که از کاریلو سوال شد که آیا از عمل خود پشیمان است گفت: «ای کاش بچه هایم زنده بودند. بله،‌ای کاش مجبور به این کار نبودم، اما من ترجیح می‌دهم آن‌ها پیوسته مورد شکنجه و آزار قرار نمی‌گرفتند.» وی در پایان مصاحبه گفت که آخرین پیام من برای فرزندانم این است: «من شما را دوست دارم و متاسفم.»

این در حالی است که بنا به اسناد دادگاه دنتون، پدر این سه کودک، پیشتر در مورد سلامت روانی کاریلو ابراز نگرانی کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها