بازی با جان کودکان با خرید یک اسباب بازی نامناسب! +عکس

کد خبر: 1062205

پزشکان با معاینه کودکی که از ناحیه شکم احساس درد می کرد با صحنه ای باورنکردنی مواجه شدند.

بازی با جان کودکان با خرید یک اسباب بازی نامناسب! +عکس

باشگاه خبرنگاران: جراحان در روسیه طی یک جراحی پیچیده بیش از ۲۰۰ توپ مغناطیسی را از شکم یک کودک ۲ ساله اهل این کشور خارج کردند. جراحان انستیتو تحقیقات و جراحی اضطراری کودکان در مسکو در این عمل جراحی ۲ ساعته با دستگاه آندوسکوپ موفق به خارج کردن توپ‌ها از شکم کودک شدند. این دستگاه می‌تواند در یک لحظه یک تا چهار توپ را خارج کند.

t0n21gPnJF8X

تیم پزشکی به Mir Tv گفتند که به دلیل قرار گرفتن توپ‌ها در مجاورت شیرمعده، در این اجسام لبه‌های تیز ایجاد شده بود. این اتفاق بسیار خطرناک بود، زیرا می‌توانست موجب سوراخ شدن اعضای عضو شود. والدین کودک در اواسط ماه ژانویه و پس از مشکوک شدن به تغییر رنگ (سیاه شدن) مشکوک مدفوع فرزند خود او را به بیمارستان منتقل کردند. بنا به گزارش یاهونیوز استرالیا پزشکان حین انجام آزمایش اشعه ایکس متوجه وجود تعدادی گلوله فلزی در داخل شکم کودک شدند. گفته می‌شود کودک طی ۲ ماه این توپ‌ها را بلعیده بود.

با این حال پس از انجام موفقیت آمیز این عمل جراحی، پزشکان اعلام کردند این کودک بسیار خوش شانس بود که این توپ‌ها وارد روده وی نشده بود. در صورت وقوع چنین اتفاقی (ورود توپ‌ها به روده) نیاز به عمل جراحی باز است که می‌تواند منجر به مرگ شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها