شرط و شروط پلیس پایتخت برای برگزاری میتینگ انتخاباتی

کد خبر: 1067298

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که پلیس با هر گونه تجمعات و تبلیغات غیرمجاز انتخاباتی برخورد خواهد کرد.

شرط و شروط پلیس پایتخت برای برگزاری میتینگ انتخاباتی

ایسنا: سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات پلیس برای انتخابات پیش رو اظهار کرد: پلیس در راستای انتخابات چندین وظیفه را بر عهده دارد. در پنج روز مهلت نام نویسی از نامزدها بین 200 تا 250 نفر از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی ما با استقرار در اطراف محل ثبت نام ، نسبت به تامین امنیت اقدام کردند.

وی افزود: بعد از اعلام اسامی افراد واجد شرایط نیز پلیس پیش بینی های لازم را انجام داده و برای تامین امنیت انتخابات آمادگی کامل داریم.

رحیمی به تبلیغات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر که نباید تبلیغی انجام شود اگر پلیس با موردی از تبلیغات و تجمعات غیر مجاز انتخاباتی مواجه شود حتما با آن برخورد خواهد کرد.

وی استعلام سوابق نامزدها را نیز از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و گفت: افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده بودند سوابق شان از پلیس نیز مورد استعلام قرار گرفت که ما در مورد افرادی که دارای سابقه بودند این موارد را اعلام کردیم.

رحیمی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات شامل انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر، انتخابات میان دوره ای مجلس و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، گفت: 5600 صندوق رای در تهران، شمیرانات و شهر ری پیش بینی شده که پلیس نسبت به تامین امنیت آنها اقدام خواهد کرد.

رحیمی درباره اینکه آیا تا کنون گزارشی از تخلفات انتخابات از سوی نامزدها یا حامیانشان به پلیس اعلام شده یا خیر؟ گفت: تا کنون مورد خاصی به دست ما نرسیده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اینکه آیا با توجه به شرایط کرونا میتینگ ها و تجمعات انتخاباتی ممنوع خواهد بود یا خیر؟ نیز گفت: ما در این زمینه تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور هستیم و هر آنچه را که به ما اعلام کنند انجام خواهیم داد. در حال حاضر نیز مرحله تبلیغات انتخاباتی هنوز آغاز نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها