معمای خونسردی پدر بابک خرمدین حل شد

کد خبر: 1067681

علت خونسردی پدر بابک خرمدین هنگام انتقال جسد او مشخص شد.

معمای خونسردی پدر بابک خرمدین حل شد

رکنا:خبر از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در شهرک اکباتان تهران آغاز شد.چند ساعتی نگذشته بود که اعلام شد این جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینماست که به دست پدر و مادرش به قتل رسیده است.

پدر و مادر بابک اعتراف کردند که بابک را با خوراندن قرص بیهوشی ابتدا بیهوش کرده و سپس چند ضربه چاقو به او زده و جسدش را مثله کرده بودند.آنها انگیزه خود را از این جنایت اختلافات خانوادگی عنوان کرده بودند و گفته بودند که بابک خرمدین با دختران غریبه به خانه می آمده و پدر و مادرش را آزار و اذیت می کرده است.

انتشار فیلم لحظه انتقال جسد بابک خرمدین

بعد از اعترافات هولناک پدر و مادر بابک خرمدین در دادسرای جنایی تهران،فیلم انتقال جسد بابک خرمدین که به ضبط دوربین مدار بسته آسانسور رسیده بود منتشر شد.

در این تصاویر دیده می شد که مادر بابک خرمدین با فشردن دکمه های آسانسور،آن را متوقف کرده و پدر او تکه های بدن پسرشان را که در چمدان و کیسه های بزرگ مخفی کرده بود به آسانسور منتقل می کند.

کاربران فضای مجازی با توجه به این نکته که پدر بابک خرمدین با عصبانیت دست مادر او را از روی دکمه کنار زد و با اشاره به بسته بندی هوشمندانه جسد مثله شده و همچنین خونسردی پدر هنگام انتقال جسد مثله شده،به این نکته اشاره کردند که این موارد عجیب به نظر می رسد.

معمای خونسردی پدر بابک خرمدین حل شد

حالا که پدر بابک به قتل دختر و داماد خود اعتراف کرده و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشته است،می توان پازل در هم ریخته این ماجرا را کنار هم گذاشت و به این نتیجه رسید که این قاتل بی رحم قبلا هم سناریوی این جنایت را در قتل های مشابه کارگردانی و اجرا کرده بوده است.به همین دلیل هم بود که در سومین اجرای این تئاتر توسط پدر بابک خرمدین،این قاتل حساب شده و خونسرد عمل می کردوبرخورد مستبدانه او به مادر هم شاید حکایت از وحشت همدست قاتل از قاتل دارد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها