آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات

کد خبر: 1068933

فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی حداکثری برای تامین نظم و امنیت انتخابات، از رصد تحرکات مجرمانه توسط پلیس در فضای حقیقی و مجازی خبر داد.

آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات

 ایرنا:از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در جلسه برنامه ریزی تامین نظم و امنیت انتخابات (قرارگاه امام علی (ع)) اظهار داشت: برابر مصوبه شورای عالی امنیت کشور، نیروی انتظامی عهده دار مسئولیت بزرگ تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا) است و با تجربه های ارزشمند از انجام این ماموریت خطیر در سنوات گذشته و تسلط اطلاعاتی بر فضای حقیقی و مجازی، این وظیفه خطیر را نیز به نحو احسنت انجام می دهیم.

وی با اشاره به برآوردهای اطلاعاتی و اجتماعی، از تهیه اطلس انتخابات توسط نیروی انتظامی بر مبنای جغرافیا خبر داد و افزود: قطعا نیروهای پلیس علاوه بر تلاش حداکثری برای تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو، همراه با سایر مردم حضور پرشور خود و خانواده هایشان را در این عرصه سرنوشت ساز به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توصیه ما به کاندیداها و طرفدارانشان این است که قانون را ملاک عمل خود قرار دهند، تاکید کرد: افعال مجرمانه ای چون تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی و شایعه پراکنی، انجام تبلیغات خارج از چارچوب قانونی اعم از تهمت، افترا، نشر اسرار خصوصی افراد و هرگونه فعالیتی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منتج شود، در رصد پلیس است.

وی تاکید کرد: امنیت مطلوب امروز حاصل و دستاورد ایثارگری های شبانه روزی و بدون وقفه ای است که اجازه نمی دهیم فرد یا گروهی با هر گرایش سیاسی به آن لطمه وارد کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فارغ از نگاه و گرایش سیاسی و جناحی به وظایف‌مان ، هوشمندانه و هوشیارانه عمل می کنیم، تصریح کرد: نیروهای پلیس خود را سرباز ولایت می دانند و جز تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" خط مشی ندارند بنابراین تلاش خواهیم کرد که این انتخابات نیز در نظم و امنیت مثال زدنی برگزار شود.

وی در پایان با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر بیافرینند، گفت: حضور پرشور مردم در این عرصه نیز برای نظام و کشور اقتدارآفرین است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها