آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های شمال در ساعات پایانی روز

کد خبر: 1071590

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

 آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های شمال در ساعات پایانی روز

خبرگزاری فارس: هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

وی افزود: خودروهایی که قبل از تشدید محدودیت‌ها وارد استان شده و همچنین برخی از خودروهای دارای مجوز محورهای شمال را پرترافیک کرد.

سرپرست پلیس راه مازندران به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال ، تصریح کرد:  همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و نسبت به برگشت خودروها و اعمال قانون اقدام می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: طی چهار روز گذشته تاکنون ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون ۲هزار و ۹۰ دستگاه خودرو و همچنین برگشت به مبدا یک‌هزار و ۳۴۷ دستگاه خودرو اقدام کردند.

عبادی تصریح کرد: هرچه به ساعات پایانی نزدیک می‌شویم شاهد افزایش ترافیک هستیم که لازم است مردم زمان بازگشت را به‌گونه‌‌ای کنند تا درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

وی در پایان گفت: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها