ترافیک فوق سنگین در جاده فیروزکوه ـ تهران

کد خبر: 1071609

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک در محدوده ورودی شهر دماوند پل «شلمبه» محور فیروزکوه ـ تهران سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی روبرو است.

ترافیک فوق سنگین در جاده فیروزکوه ـ تهران

خبرگزاری فارس: ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و به شکل عادی در جریان است و هم وطنان بدون مشکل در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و در محدوده پل شلمبه ورودی شهر دماوند شاهد ترافیک فوق‌سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی هستیم که با حضور عوامل پلیس راهور بار ترافیکی در حال تخلیه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از بزرگراه حرم به حرم و محور امام رضا(ع) روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکل و گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

کهریزی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بی‌خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

ترافیک سنگین در محورهای ورودی به پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای ورودی به پایتخت خبر داد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد تردد سنگین در محورهای بومهن-تهران (پلیس راه جاجرود)، آزادراه پردیس -تهران (جاجرود)، فشم-تهران (حاجی آباد)،‌گردنه قوچک و امام زاده داوود (سولقان) هستیم.

مصدقی افزود: با توجه به وضعیت خروجی سامانه‌های هوشمند، دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان تهران طی ۲ روز گذشته جمعه ۱۴ خردادماه بیشترین ترددها در آزادراه تهران - کرج یا ۱۸۵ هزار و ۵۲۴ تردد و محور تهران - لواسانات با ۳۸ هزار و ۷۶۲ تردد کمترین رفت و آمد ثبت شده است.

وی عنوان داشت: طی روز جمعه جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران ۲۰۲ هزار و ۷۸ عدد و جمع خروجی ۲۴۷ هزا رو ۴۴۷ وسیله تخمین زده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها