دستگیری گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی

کد خبر: 1073779

دستگیری گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی 🔹داود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری پنج نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد. 🔹به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط چند کانال و گروه تلگرامی با بیش از سه میلیون نفر دنبال کننده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. 🔹مجرمین پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه ای را رد کردند، اما پس از مشاهده ادله جمع آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کردند. 🔹از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند، شهروندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند./ ایرنا

دستگیری گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی

داود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری پنج نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد.

به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط چند کانال و گروه تلگرامی با بیش از سه میلیون نفر دنبال کننده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مجرمین پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه ای را رد کردند، اما پس از مشاهده ادله جمع آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کردند.

از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند، شهروندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها