واکنش مرد جنجالی وزارت بهداشت به گلایه نحوه مدیریت کرونا

کد خبر: 1077864

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در واکنش به گلایه های پیام طبرسی به نحوه مدیریت بیماری کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.

واکنش مرد جنجالی وزارت بهداشت به گلایه نحوه مدیریت کرونا

 پیام طبرسی عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کووید ۱۹، در یک گفتگوی تلویزیونی نسبت به نحوه اعلام رنگ بندی شهرهای کرونایی گلایه کرده و عنوان داشته بود که بازی با رنگ‌ها نمی‌تواند کرونا را کنترل کند.

در همین راستا، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در پاسخ به این سوال که طبرسی عنوان داشته است چرا چهارشنبه اعلام شد از شنبه تهران قرمز می‌شود و چرا همان روز قرمز نشد، گفت: ضمن درک دغدغه ایشان، باید اعلام کنیم تغییر رنگ هر شهر نیازمند اطلاع قبلی مردم و دستگاه‌های مسئول است. مثلاً مدیر یک اداره باید از قبل مطلع باشد تا برای دورکاری برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی کند. همچنین صاحبان گروه‌های شغلی ۲ تا ۴ باید زودتر مطلع شوند.

وی افزود: لذا رویکرد چند ماهه تیم ماسک این بوده که از یکی دو روز قبل از هر تغییر رنگ، اطلاع‌رسانی کند. به طور خاص رنگ‌بندی اول هفته همواره اواخر هفته قبل انجام و اطلاع رسانی می‌شود.

جهانپور گفت: تیم ماسک همواره تعهد خود می‌داند که رنگ بندی شهرها را فارغ از هرگونه دیدگاه غیر تخصصی یا اعمال سلیقه و صرفاً بر اساس مطالعه دقیق وضعیت و روند بیماری انجام و اطلاع‌رسانی کند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها