66 جشن عروسی به سبک محلی در 66 کشور سوژه شد ! + عکس

کد خبر: 1078923

زوج جوانی که با گرفتن قریب به 66 بار عروسی هنوز ازدواج خود را قانونی نکرده اند و تا پیدا کردن جای دلخواه خود به این کار ادامه میدهند.این زوج به بیش از 66 کشور سفر نموده و در فرهنگهای مختلف مراسم عروسی برگزار کرده اند.

 66 جشن عروسی به سبک محلی در 66 کشور سوژه شد ! + عکس

این زوج عجیب 66 بار ازدواج کردند! + عکس

به گزارش برنا؛ محل برگزاری مراسم جشن نامزدی و عروسی برای هر زوج جوانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که زوجین سعی بر این دارند تا مراسم عروسی شان را در مکانی زیبا و بی عیب و نقص و با خاطره ای شیرین برگزار کنند.اما گاهی حساسیت بیش از حد افراد را به مشکل می اندازد و آنها را تحریک به انجام کارهای عجیب با ریسک بالا میکند و اینک زوجی انگلیسی مدتی است که در جستجوی مکان بی عیب و نقص برای برگزاری مراسم جشن عروسی خود هستند اما تا کنون به در بسته خورده اند و به  66 روش مختلف ازدواج و نامزد کرده اند.

این زوج انگلیسی که اهل لندن هستند در سال 2011 در شهر منچستر با یکدیگر آشنا شده اند.آنها مدت 14 سال است که با یکدیگر آشنا بوده و مدت 6 سال است که با یکدیگر در ارتباط هستند. این زوج جوان حتی مجبور شده اند منزل مسکونی خود را با تمام لوازمش در راه هدفشان به فروش برسانند. آنها در ژوئن 2111 برای اولین بار سفرشان را از کانادا شروع نمودند.

  "آلکس پلینگ" و "لیسا گانت" زوج جهانگرد انگلیسی از سال 2011 تا کنون برای یافتن بهترین نقطه دنیا برای ازدواج رسمی  به بیش از 66 کشور دنیا سفر کرده اند و در هر 66 کشور یک مراسم ازدواج با آیین محلی آن کشور برگزار کرده اند.

آنها تا کنون و در بیش از 3 سال گذشته به بیش از 66 کشور دنیا در قاره های مختلف سفر کرده اند که آخرین مورد آن سفر آنها به آفریقای جنوبی و برگزاری مراسم عروسی  با سنت محلی در بین یک قبیله آفریقای جنوبی بوده است.

با این حال این زوج انگلیسی هنوز به طور رسمی ازدواج خود را قانونی نکرده اند و ظاهرا می خواهند به بهانه یافتن بهترین مکان دنیا برای ازدواج همچنان به تور جهانگردی خود ادامه دهند.

البته به نظر می رسد این زوج از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشند چون هزینه سفر به 66 کشور و برگزاری 66 مراسم عروسی در هر کدام از این کشورها در صورت محاسبه رقمی بسیار بالا خواهد بود.

oKFwWgNwAdMg

آلکس و لیسا در نخستین سفر خود به استرالیا در سال 2011 تصمیم می گیرند برای یافتن بهترین محل دنیا برای ازدواج یک تور جهانگردی آغاز کنند و با حضور در کشورهای مختلف و انجام آیین های ازدواج به سبک محلی آنها بخت یافتن بهترین مراسم ازدواج را بیازمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها