آمار فوتی های کرونا در تهران امروز 26 تیر

کد خبر: 1081025

معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر تعداد ۷۶۱۳ بیمار در مراکز درمانی تهران بستری هستند که از این تعداد۱۸۴۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

آمار فوتی های کرونا در تهران امروز 26 تیر

نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران اظهار کرد: در حال حاضر واریانت کرونای هندی یا همان دلتا کرونا در تهران غالب شده است و مردم باید به طور دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از انجام هرگونه تردد غیر ضروری در سطح شهر و مراکز تجمعی پرهیز کنند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۴ ۸۳بیمار جدید در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران بستری شده اند که از این تعداد ۱۵۹ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند. در حال حاضر تعداد ۷۶۱۳ بیمار در مراکز درمانی تهران بستری هستند که از این تعداد ۱۸۴۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

توکلی گفت: متاسفانه در طول شبانه روز گذشته تعداد ۹۰ نفر از شهروندان تهرانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۳۵ نفر با وضعیت جسمانی خوب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران ترخیص شده اند./باشگاه خبرنگاران جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها