این دختر عجیب تا کبود نشود غذا نمی‌خورد! + عکس

کد خبر: 1082939

دختر عجیب که به دلیل کم اشتهایی شدیدش وزن بسیار کمی دارد تا زمانی به حدی در مقابل خوردن غذا مقاومت می کند که انگشتان دست و پایش کبود می شوند.

این دختر عجیب تا کبود نشود غذا نمی‌خورد! + عکس

 اختلال کم اشتهایی برای دختری نوجوان در حد باورنکردنی پیش رفته است تا اندازه ای که او گاهی در روز فقط 1 عدد سیب می خورد و بس.

"هلن رونی " 17 ساله به دلیل مشکل کم اشتهایی که دارد با مشکلات متعددی روبروست ، وزن بسیار پایین و اختلال عصبی که گاهی برای او و والدینش غیرقابل تحمل می شود.

هلن در مورد وضعیتش می گوید:بی میلی من به غذا وضعیت جسمی ام را به شدت تحت تاثیر قرار داده است ، ضعف جسمی و عصبی مرا در زندگی فردی و اجتماعی دچار مشکلهای متعددی کرده است.

در چند ماه اخیر به حدی کم اشتهایی من پیشرفت کرد که یک دوره فقط می توانستم روزی 1 عدد سیب بخورم و بعد از آن میل به خوردن در من کاملا از بین میرفت.

"شارون" مادر این دختربی اشتها می گوید:

برای اولین بار همسرم در سال 2014 متوجه تغییر رنگ انگشتان دخترمان شد ، انگشتان پای هلن کبود (آبی تیره) شده بودند .

به سرعت او را به بیمارستان رساندیم تا متوجه دلیل این وضعیت شویم ، پزشک بعد از معاینات علت را اختلال تغذیه تشخیص داد .

علی رقم نگرانی های ما دخترم هیچ احساس نارحتی نداشت ولی به گفته ی پزشک ما متوجه علت کم اشتهایی شدید دخترمان شدیم.

دختر من واقعا زیبا و مهربان است اما زمانی که به دلیل کم اشتهایی دچار ضعف می شود به شدت عصبی شده و رفتارهای غیرقابل کنترلی نشان می دهد.

 او در کل هیچ علاقه ای به خوردن غذا و میوه ندارد ، هر نوع غذا و خوراکی که برایش اماده کنیم میل و اشتهای او را تحریک نخواهد کرد .

هلن ترجیح می دهد بیشتر وقتش را صرف جستجو در فضای مجازی و چت با دوستانش سپری کند که به گفته ی پزشک این عادت وضعیت او را وخیم تر خواهد کرد./منیبان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها