امکانات آستان قدس رضوی برای تولید واکسن کرونا

کد خبر: 1083939

تولیت آستان قدس رضوی در گفت‌وگوهای جداگانه تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواستار تسریع در واکسیناسیون مردم شهر مشهد شد.

 امکانات آستان قدس رضوی برای تولید واکسن کرونا

آستان نیوز/حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در این ارتباط تلفنی باتوجه به شرایط نامناسب شهر مشهد در شیوع، به آمادگی آستان قدس رضوی در همکاری‌های لازم برای مبارزه با موج پنجم شیوع کرونا به‌ویژه در شهر مشهد اشاره کرد و افزود: تمام امکانات شرکت‌های دارویی آستان قدس در خدمت وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای افزایش ظرفیت تولید واکسن کرونا و کمک به گسترش واکسیناسیون مردم است.

وی همچنین با اشاره به وجه زیارتی شهر مشهد، تاکید کرد: شهر مشهد به جهت زیارتی بودن و حضور زائرانی از شهرهای مختلف باید به طور ویژه در خصوص واکسیناسیون مورد توجه قرار بگیرد.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت در حاشیه شهر مشهد و آسیب‌پذیری اقتصادی بیشتر مردم آن مناطق در مواجه با بیماری لازم است واکسیناسیون اهالی این مناطق در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یادآور شد: استانداری و بسیج جامعه پزشکی تلاش های خوبی برای ارائه خدمات درمانی و کاهش شیوع کرونا داشته اند و در صورت افزایش سهمیه استان، آمادگی لازم برای تسریع در واکسیناسیون مردم وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها