کار عجیب مرد ۱۰۰ ساله هوادار لیونل مسی +عکس

کد خبر: 1084430

پیرمرد ۱۰۰ ساله آرژانتینی که جزو هواداران لیونل مسی است اخیرا با انتشار تصاویری از دست خط‌هایش با موضوع ثبت گل‌های این بازیکن معروف محبوب شده است.

کار عجیب مرد ۱۰۰ ساله هوادار لیونل مسی +عکس

به نقل از الیوم السابع، هرنان مسترانژلو، پدربزرگ ۱۰۰ ساله در چند وقت اخیر محبوب‌ترین فرد در آرژانتین شده است، زیرا مردم دریافتند که او سال‌ها پیش برای هر گلی که لیونل مسی قهرمان ملی این کشور و ستاره بارسلونا به ثمر رسانده است، یادداشتی را نوشته است.

او یک شکلات ساز است و سرگرمی مورد علاقه‌اش یعنی پیگیری و نوشتن هر یک از گل‌های مسی که از سوی نوه اش جولیان در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت باعث جلب توجه مردم به جزئیات داستان عشق او به مهاجم آرژانتینی شد.

طبق آنچه خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، مسی که اخیراً پیروزی خود را در کوپا آمریکا با آرژانتین جشن گرفت، پیامی تصویری برای هوادار آرژانتینی ۱۰۰ ساله مشهور خود ضبط و ارسال کرد.

از طرف خود، مسترانژلو به رویترز گفت: من می‌خواستم تمام گل‌هایی را که مسی به ثمر رساند، یادداشت کنم، بنابراین به هواداری او ادامه دادم و همیشه مسابقات را دنبال می‌کردم و اگر وقت تماشای آن‌ها را نداشتم، نوه ام درباره آن به من می‌گفت.

پیرمردی که علاقه‌ای به استفاده از تلفن‌ همراه یا رایانه ندارد، روی کاغذ‌ها نام تیم مقابل، تاریخ و تعداد گل‌ها را نوشته تا بیش از ۷۰۰ گل مسی در طول سال‌ها را یادداشت کند، در حالی که او از ذره بین استفاده می‌کند تا بتواند به راحتی نوشته‌های خود را درباره گل‌های مسی بخواند.

هنگامی که داستان هوادار آرژانتینی به گوش مسی رسید او در مسابقات کوپا آمریکا بود و نوه مسترانژلو از سمت یکی از بستگان مسی تماس دریافت کرد تا از او تشکر کند و ویدئویی را که مسی ضبط کرده برایش ارسال کند. مسی در این ویدئو می‌گوید: سلام هرنان، داستان شما به من رسیده است. برای من بسیار جالب است تاکنون چنین روشی برای ثبت گل‌ها ندیده بودم. می‌خواستم از کاری که می‌کنید تشکر کنم.

مسترانژلو در خانه خود در کاباراچی در حومه شمالی بوینس آیرس با دریافت پیام از مسی تعجب کرد و متأثر شد و گفت: فکر نمی‌کنم افراد زیادی باشند که مسی چنین چیزی به آن‌ها گفته باشد./باشگاه خبرنگاران

79joacGU4PRr

16Hdt6n1b5Rb

 

n1TcKauUn9zI

 FFTCYlMEtgc5

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها