زلزله ۴.۴ ریشتری خوزستان را لرزاند

کد خبر: 1084710

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری استان خوزستان، حوالی رامشیر را لرزاند.

زلزله ۴.۴ ریشتری خوزستان را لرزاند

 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری استان خوزستان، حوالی رامشیر را لرزاند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی۴/۴ ریشتر در ساعت ۲۱ و ۲۴ دقیقه رامشیر خوزستان را لرزاند.

زمین لرزه  رامشیر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و با طول جغرافیایی۴۹.۵۲۷ و عرض جغرافیایی ۳۰.۹۰۷ به وقوع پیوست.

 آماده باش نیروهای امدادی در پی زلزله ۴.۴ریشتری رامشیر خوزستان

 فرماندار رامشیر گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پی وقوع زمین لرزه به شهرستان های رامشیر، رامهرمز، ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، و دستگا‌های امدادی و عملیاتی در سطح استان اعلام آماده باش کرد.

سالم عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  رامشیر  ، از وقوع زمین لرزه ای با بزرگی 4.4 ریشتر در حوالی رامشیر و شهر مشراگه خبر داد و اظهار داشت: طبق گزارش لرزه نگاری این زلزله ساعت 21:24:44 امروز، 12 مرداد در عمق 10 کیلومتر به مرکز رامشبر رخ داده است.

وی افزود: اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پی وقوع این زمین لرزه به شهرستان های رامشیر، رامهرمز، ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، و دستگا‌های امدادی و عملیاتی در سطح استان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی اعلام اماده باش کرد.

فرماندار رامشیر گفت: مردم آرامش خود را حفظ کرده‌ و هشدارهای ایمنی را رعایت کنند.

محمد فارسی مدان مدیر جمعیت هلال احمر رامشیر نیز به اعزام گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده رامشیر اشاره کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت:خوشبختانه تاکنون خسارتی مالی و جانی دریافت نشده است.

فارسی مدان همچنین از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و با نکات ایمنی و هشدارهای داده شده از سوی مراجع ذیصلاح را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر  اساس اعلام  مرکز لرزه نگاری به وقت محلی زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی رامشیر در استان خوزستان را لرزاند.

عمق این زمین لرزه در 10 کیلومتری از سطح زمین اعلام شده است.

نزدیک‌ترین شهرهای استان خوزستان به کانون این زمین لرزه رامشیر در 11 کیلومتری ،مشراگه در 14 کیلومتری و امیدیه در 23 کیلومتری به ثبت رسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها