ماجرای پذیرش نکردن یک بیمار کرونایی در اهواز

کد خبر: 1087057

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخصوص فیلم منتشر شده در برخی شبکه‌های بیگانه و ادعای عجیب پذیرش نکردن بیمار کرونایی توسط آمبولانس در اهواز توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای پذیرش نکردن یک بیمار کرونایی در اهواز

 عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز جمعه در این باره به خبرنگاران گفت: در فیلم مذکور که مشخص نیست در چه مکانی ضبط شده و بیمار به چه نوع بیماری مبتلا است بدون هیچ استناد درست و منطقی ادعا می شود آمبولانس ها به علت ابتلای بیمار به کرونا از پذیرش او امتناع کرده اند.

وی افزود: این موضوع درحالی است که ناوگان اورژانس به صورت شبانه روزی و با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیماران است و روزانه ده‌ها ماموریت برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا انجام می دهد، لذا چنین ادعایی کاملا خلاف واقع است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با بررسی ساده این فیلم مشخص است بیمار روی برانکارد و با لباس مخصوص قرار دارد که نشان می دهد او به هر دلیلی از یک مرکز درمانی توسط همراهانش خارج شده است و مطلقا بحث عدم پذیرش بیمار توسط آمبولانس مطرح نیست.

وی افزود: با توجه به کنترل و ممنوعیت خروج بیمار از بیمارستان توسط همراهان با برانکارد و اقلام بیمارستانی، حضور این بیمار در مراکز درمانی وابسته به این دانشگاه هم تکذیب می شود.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها