ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته شد

کد خبر: 1087321

فرماندار تهران گفت: کلیه مبادی خروجی و ورودی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو، جلوگیری خواهد شد.

ورودی و خروجی تهران تا ۵ شهریور بسته  شد

عیسی فرهادی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور گفت: این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچ‌گونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود: این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیش‌تر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعاً باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری (۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعاً تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها صددرصدی هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و مؤسسات مالی و شرکت‌های تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسماً تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مبادی خروجی و ورودی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شده، جلوگیری خواهد شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها