پلیس به دنبال یک قاتل زنجیره ای +عکس متهم

کد خبر: 1089228

پلیس اعلام کرد که به دنبال تعقیب و دستگیری قاتل شناخته شده زن و مرد است.

پلیس به دنبال یک قاتل زنجیره ای +عکس متهم

به گزارش sun؛ پلیس پس از آن که جسد زن و مردی را به فاصله پنج ساعت از یکدیگر یافت، اقدام به تعقیب قاتل کرد. ماموران پلیس در جستجوی لی طاووس ۴۹ ساله بوده و  به مردم و نزدیکان او هشدار داده اند که باید به عنوان متهم مرگ‌هایی که به نوعی با او ارتباط دارد را به اطلاع پلیس برسانند.

براساس گزارش‌ها، پلیس ابتدا یک زن ۴۵ ساله را در بعداز ظهر پنج شنبه هنگام انجام بررسی رفاه مردم، در خانه‌ای در وست مینسترد پیدا کرد.  پس از آزمایش‌هایی که بر روی او انجام شد؛ مرگ وی با چاقو تایید شد. پنج ساعت بعد در ساعت ۲:۱۵ بامداد روز جمعه مردم با آمبولانس لندن  و پلیس تماس گرفتند تا خبر مجروح شدن مردی 59 ساله را به ‌آن‌ها خبر دهند. پس از حاضر شدن آمبولانس بر بالین او مرگ مرد تایید شد.

قاتل زنجیره ای

بازرس ارشد کارآگاه وین جولی، بازرس اصلی پرونده در راستای این دو قتل گفت "من از هر کسی که می‌داند محل زندگی لی طاووس کجا است و یا در صورت  مشاهده او می‌خواهم که بلافاصله با پلیس با شماره ۹۹۹ تماس بگیرد. گفتنی است؛ هنوز مرد یا زن به طور رسمی شناسایی نشده اند و تحقیقات برای یافتن خویشاوندان در حال انجام است و هیچ کسی دستگیر نشده است، اما تحقیقات قتل به رهبری بازرس ارشد کارآگاه وین جولی آغاز شده است.

وین جولی گفت: " الویت اصلی پلیس پیدا کردن خانوادهای مقتولین و سپس قاتل زنجیره‌ای است." ما بسیار مشتاق هستیم که از کسی که در شب اشبریج یا جروم کرسنت چیز مشکوکی دیده است به ما خبر دهد./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها