واکنش آموزش و پرورش به یک خبر جنجالی

کد خبر: 1095570

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای ممنوعیت دریافت کارنامه توسط مادران بیان کرد: به هیچ وجه چنین قانون و بخشنامه‌ای وجود ندارد.

واکنش آموزش و پرورش به یک خبر جنجالی

محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای ممنوعیت دریافت کارنامه توسط مادران بیان کرد: به هیچ وجه چنین قانون و بخشنامه‌ای وجود ندارد و پدر یا مادر هر دو به عنوان، ولی دانش آموز در امور آموزشی و پرورشی فرزند خود مشارکت داشته باشد.

او ادامه داد: تنها در صورتی ممنوعیت مشارکت در امور پرورشی و تربیتی دانش آموز اعمال می‌شود که پدر یا مادر با هم اختلاف داشته یا جدا شده باشند و حضانت فرزند به یکی از اولیای دانش آموز یا مادر یا پدر برسد که در این صورت هم صرفا ممنوعیت برای مادر وجود ندارد.

به گفته مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در دوره ابتدایی و متوسطه اول حدود ۷۰ درصد امور مربوط به دانش آموز از سوی مادران انجام می‌شود، بیان کرد: علوه بر آن مادران در انجمن های اولیا و مربیان و کارهای تربیتی نقش فعال و سازنده ای دارند و همواره آموزش و پرورش قدردان آنهاست همچنین بخش عمده رسیدگی به امور درسی دانش آموزان هم با توجه به مشغله بیشتر پدران معمولا به کمک مادران انجام می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها