پسری که نمی‌تواند گردنش را صاف نگه دارد! +عکس

کد خبر: 1095954

پسربچه‌ای انگلیسی به بیماری ژنتیکی مبتلا است که نمی‌تواند به تنهایی سر خود را صاف نگه دارد.

پسری که نمی‌تواند گردنش را صاف نگه دارد! +عکس

به گزارش mirror؛ اخیرا یک مادر انگلیسی متوجه شد فرزند 3 ساله‌اش حتی به تنهایی نمی‌تواند گردن خود را صاف نگه دارد. نیکولتا یونسکو، ۳۶ ساله، از لندن، در همین راستا توضیح داد :"من تا نه ماهگی دیوید فکر می‌کردم او  همچون کودکانی دیگر در حال رشد است." اما وقتی دیوید به نه ماهگی رسید، متوجه شدم پسرم نمی‌تواند تنها بایستد، غذا بخورد یا حتی گردن خود را بالا نگه دارد". "به همین علت من و همسرم دیوید را بلافاصله برای اسکن MRI بردیم  و متوجه شدیم دید فاقد یک فیبر عصبی که در وسط مغز قراردارد، است.

بیماری ژنتیکی

براساس گزارش‌ها، از هر 10 هزار کودک 1 نفر به این بیماری مبتلا می‎شود. جدا از این، دیوید همچنین با کم شنوایی و آسم شدید دست و پنجه نرم می‎کند. با این حال، با کمک تعدادی از درمان‌های مختلف، وضعیت دیوید هر روز بهبود می‌یابد.

نیکولتا گفت: "سه سال پیش، من چندان امیدوار نبودم که پسرم بتواند کاری را که اکنون انجام می‌دهد انجام دهد. او به آرامی پیشرفت می‌کند. "من از پیشرفت او در یک سال گذشته خوشحالم، اما تمام این پیشرفت‌ها هزینه زیادی برای من دارد. "دیوید که اکنون سه سال و نیم دارد، هنوز توانایی صحبت کردن ندارد و فقط می‌تواند کلمه "مادر" را بگوید.

شایان ذکر است، درمان‌ها هزینه‌های زیادی را برای نیکولتا و همسرش به همراه دارد، بنابراین یک صندوق سرمایه گذاری جمعی برای جمع آوری بودجه برای حفظ بدرمان حیاتی راه اندازی شده است. به گفته نیکولتا: " کودکش عاشق موسیقی است و آب را خیلی دوست دارد. "  همچنین او اعلام کرد"دیوید باید تا پایان عمر تحت نظر باشد تا وضعیت خود را پیگیری کند  تا ببیند آیا وضعیت او  آیا به نسل‌های آینده  منتقل می‌شود؟/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها