حرکات عجیب زن راهبه با اسکلت در قبرستان سوژه داغ شد! +عکس

کد خبر: 1096235

تصویری که یک زن راهبه را در قبرستان در حال انجام حرکات موزون با اسکلت انسان نشان می دهد به عکسی داغ تبدیل شده است.

حرکات عجیب زن راهبه با اسکلت در قبرستان سوژه داغ شد! +عکس

 تصویری از یک زن راهبه انگلیسی در قبرستانی در این کشور در شبکه‌های اجتماعی به تصویری داغ تبدیل شده است. در این تصویر که در قبرستانی در هال تهیه شده این زن در حال حرکات موزون با اسکلت یک انسان دیده می‌شود. این تصویر عجیب توسط یک راننده که از مقابل قبرستان عبور می‌کرد تهیه شده است.

 زن راهبه انگلیسی

در یکی از تصاویر این زن در حالی که لباس راهبه کرم رنگ بر تن دارد در کنار دو اسکلت انسان دیده می‌شود. او در تصویر دیگر در حالی که یکی از اسکلت‌ها را مانند سگ روی زمین نشانده با اسکلت دیگر که در مقابل خود گرفته در حال انجام حرکات موزون دیده می‌شود. بنا به گفته این راننده که نخواست نامش فاش شود این صحنه موجب جلب توجه تعدادی از رانندگان عبوری شد و آن‌ها با توقف خودروی خود نظاره گر این صحنه عجیب بودند. بنا به گفته این راننده یکی از رانندگان با تلفن همراه خود از این صحنه فیلم تهیه کرد.

این اتفاق حدود ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه و در قبرستان حاشیه جاده هال رخ داد. قبرستان عمومی هال حدود ۵۰ سال است که بلااستفاده است و تبدیل به یک مکان تاریخی شده است. این قبرستان که در سال ۱۸۴۷ ایجاد شد تا سال ۱۹۷۲ مورد استفاده قرار می‌گرفت و سپس بسته شد./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها