عودت 300 زائر اربعین از مرز «مهران»

کد خبر: 1096474

فرماندار مهران با بیان اینکه ۳۰۰ زائر اربعین حسینی در طول هفت روز گذشته از ورود آنان به مرز مهران و عزیمت به کشور عراق ممانعت شده گفت: تاکنون، ۲۴ نفر آنان مربوط به ۲۴ ساعت اخیر است.

عودت 300 زائر اربعین از مرز «مهران»

مجید کاکی با بیان اینکه ۳۰۰ زائر اربعین حسینی در طول هفت روز گذشته از ورود آنان به مرز مهران و عزیمت به کشور عراق ممانعت شده گفت: ۲۰۰ نفر دیگر از زائران عتبات عالیات که در نزدیکی و حواشی شهر مهران در حال حرکت به سمت مرز بودند اقناع شده و از ادامه حرکت خود به مرز منصرف و تصمیم با بازگشت گرفتند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های نظامی و مرزبانی و سایر دستگاه‌های متولی برای جلوگیری و ممانعت از ورود زائران آماده هستند؛ از مجموع ۳۰۰ زائر عودت داده شده تاکنون، ۲۴ نفر آنان مربوط به ۲۴ ساعت اخیر است.

فرماندار مهران گفت: برای اجرای قانون منع ورود زائران به مرز مهران به تمامی مهمانسراها تاکید شده که از پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به زائران اجتناب کنند و تمامی زوار اربعین حسینی پس از رسیدن به پایانه، بلافاصله توسط اتوبوس‌ها مشخص شده راهی شهرهای محل سکونت خود می‌شوند و به رانندگان نیز تاکید می‌شود که از مسیر کمربندی حرکت کنند.

وی ادامه داد: پس از ورود زائران از مرز با استقرار اکیپی از دانشگاه علوم پزشکی از تمامی زوار تست کرونا گرفته می‌شود و هر زائری که مبتلا باشد با وسایل نقلیه مجزا و جدا از سایر زوار به شهر محل سکونت خود ارجاع داده می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها