ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی شمال

کد خبر: 1098598

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه درحال حال حاضر در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان شاهد ترافیک هستیم، گفت: باتوجه به هشدار هواشناسی احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان متصور است.

ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی شمال

تنتهههادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حال حاضر در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان شاهد ترافیک هستیم.

وی درباره شرایط جوی محورهای مازندران، افزود: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در محورهای ساحلی و بخشی از محورهای کوهستانی هستیم که تاکید بر توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به ورودی‌ها به‌نظر می‌رسد شاهد خروج مسافران تابستانه در استان هستیم که به‌نظر می‌رسد باید زمان بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کنند.

این مسؤول با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، تصریح کرد: محدودیت تردد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود و  در این زمینه جلوی خووروهایی که برون مجوز قصد ورود به استان را داشته باشند، گرفته می‌شود.

عبادی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۷۲ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۱هزار و ۸۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۰هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری، خاطرنشان کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان متصور است که تاکید بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها