لایی‌کشی موتورسوار در بزرگراه همت / فوت راکب ۳۰ ساله +عکس

کد خبر: 1099387

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه جزئیات تصادف مرگبار موتورسیکلت با پژو را تشریح کرد.

لایی‌کشی موتورسوار در بزرگراه همت / فوت راکب ۳۰ ساله +عکس

سرهنگ محمد باقر پور جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه از برخورد شدید موتور سیکلت با پژو بر اثر لایی‌کشی‌های متوالی در بزرگراه همت – اشرفی و فوت راکب موتورسوار خبر داد.

 سرهنگ باقرپور در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 15:40 ظهر دیروز در مسیر بزرگراه همت به غرب بعد از اشرفی اصفهانی، یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو 206 به شدت برخورد می‌کند.

وی گفت: بررسی و تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال لایی کشی بوده با توقف ناگهانی یک دستگاه پژو در مقابل خود مجبور به تغییر مسیر ناگهانی شده و به سمت لاین اضطرار رفته و در آنجا با یک دستگاه پژو 206 که آن نیز در آن محل متوقف بوده بشدت برخورد می‌کند.

سرهنگ باقر پور تصریح کرد : در اثر این برخورد شدید موتورسیکلت متلاشی شده و تمام اجزای آن از هم پاشیده و به اطراف بزرگراه پرت شده و راکب 30 ساله آن نیز متاسفانه در محل حادثه بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

وی ادامه داد : عوامل کارشناس منطقه 27 پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

سرهنگ باقرپور افزود: علت این حادثه لایی‌کشی و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بوده است ولی علت توقف 206 نیز در این محدوده نیز در دست بررسی است.

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه با ابراز تاسف از وقوع این تصادف فوتی به رانندگان توصیه کرد: هیچ گاه در لاین اضطرار حرکت و عبور و توقف نکنند چراکه هر لحظه امکان عبور خودروهای امدادی در این مسیر وجود دارد؛ همچنین به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده کنند به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایم متوجه خرابی خودرو شده و به موقع بتوانند عکس العمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری با ضریب اطمینان بالا هدایت کرده یا توقف کامل کنند تا تصادف ناگوار رخ ندهد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها