غرق شدگی هم زمان 3 مرد در ورامین/کشته شدن جوان روستایی،سرباز پلیس و متهم فراری +عکس

کد خبر: 1100941

در عملیات تعقیب و گریز متهم فراری،متهم و جوان ورامینی و سرباز وظیفه شناس هر سه در کانال آب غرق شده و جان خود را از دست دادند.

غرق شدگی هم زمان 3 مرد در ورامین/کشته شدن جوان روستایی،سرباز پلیس و متهم فراری +عکس

غرق شدگی هم زمان 3 مرد در ورامین روز گذشته در سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.در این حادثه غرق شدگی 3 مرد در ورامین در کانال آب سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.در حادثه غرق شدگی یک سرباز وظیفه جان خود را از دست داد.بعد از غرق شدگی سرباز وظیفه یکی از اهالی روستا هم به کانال آب سقوط کرد و به دلیل غرق شدگی جان باخت.

بعد از فداکاری علی لندی حالا نوبت محمد دل قندی و امیرحسین شهرکی است که نامشان به عنوان 2 انسان از خود گذشته به تاریخ بپیوندد.

محمد دل قندی زمانی که متوجه فرار یک متهم از دست ماموران پلیس شد، دست روی دست نگذاشت و برای کمک به سرباز وظیفه ای که متهم را تعقیب می کرد، به دنبال متهم رفت.

اما در یک حادثه، متهم و سرباز به نام امیرحسین شهرکی و محمد دل قندی و متهم هر سه در کانال آب سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

غرق شدگی هم زمان 3 مرد در روستای جعفرآباد اخوان ورامین

اهالی روستای جعفر آباد اخوان عزادار از دست دادن محمد دل قندی هستند.یکی از دوستان نزدیک محمد دل قندی در گفتگو با خبرنگار رکنا ماجرای غرق شدن و سرباز وظیفه کلانتری 11 ورامین را اینطور روایت می کند:«از مدتی قبل محمد اقدام به اجاره پارکینگ شهرداری کرده بود و دوشنبه هم در پارکینگ شهرداری حضور داشت.همان موقع یک متهم که تازه بازداشت شده بود و گفته می شود اتهام او قاچاق مواد مخدر بود؛ ناگهان از دست ماموران گریخت.ماشین متهم در پارکینگ کلانتری بود و آن متهم به سرعت اقدام به خارج کردن ماشین خود از پارکینگ کلانتری کرد.سپس سرباز امیرحسین شهرکی اقدام به تعقیب او کرد.وقتی محمد دید که سرباز دنبال متهم رفت،برای کمک به او اقدام به تعقیب متهم کرد.»

دوست محمد دل قندی در ادامه گفت:«متهم با ماشین وارد جاده ای در پشت روستای جعفرآباد شده بود و از انجا قصد داشت با عبور از پل باریک روی کانال آباد قاسم آباد فرار کند.اما یکدفعه داخل کانال آب سر خورده بود.»

مطابق گفته اهالی روستای جعفرآباد بعد از اینکه متهم فراری داخل آب افتاده بود سرباز امیرحسین شهرکی به خاطر حس وظیفه شناسی برای ممانعت از فرار متهم به داخل آب پرید تا بتواند مانع فرار متهم شود.در همان حال وقتی محمد دل قندی متوجه موقعیت خطرناک سرباز امیرحسین شهرکی شد،برای نجات او به داخل کانال آب پرید.

اما دقایقی بعد، سرباز وظیفه شناس امیرحسین شهرکی به همراه جوان فداکار به نام محمد دل قندی همچنین متهم فراری هر سه جان خود را به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

محمد دل قندی 36 ساله است و دو فرزند 11 و 9 ساله دارد.امیرحسین شهرکی نیز اهل گنبد گلستان بود./رکنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها