شرط بازگشایی مدارس و برگزاری نماز جمعه این هفته تهران از زبان استاندار

کد خبر: 1103788

محسن منصوری گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

شرط بازگشایی مدارس و برگزاری نماز جمعه این هفته تهران از زبان استاندار

محسن منصوری گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

محسن منصوری در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اهمیت این جلسات اظهار کرد:  یکی از جلسات مهم و ضروری، جلسه ستاد مقابله با کرونا است که این مسئله به سبب اهمیت موضوع و تأکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: استانداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی از جمله تأمین امنیت و نظارت بر دستگاه‌ها؛ اولویت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها موضوع کرونا است از این‌رو تأکید بر این است که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و در این زمینه مبنا نظر کارشناسان حوزه بهداشت می‌باشد و تمام ابعاد موضوع باید سنجیده شود.

استاندار تهران در مورد مراسم 13 آبان عنوان کرد: اهمیت به معنویت و داشته‌های معنوی مردم ضروری است و کرونا در این زمینه به کشور ما و کشورهای اسلامی خسارت وارد کرده است و مدت زیادی است که نماز جمعه در تهران برگزار نمی شود؛ البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در مورد برگزاری مراسم 13 آبان نیز کمیته‌ای متشکل از معاونان بهداشتی 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، جزئیات پروتکل‌های بهداشتی را تدوین می‌کنند تا به فرمانداران ابلاغ و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

شرط باز شدن مدارس پیشرفت واکسیناسیون است

منصوری گفت:تصمیم دولت این است که اگر شرایط واکسیناسیون به خوبی پیش رود، مدرسه‌ها باز شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران اظهار کرد:وحدت رویه‌ای که در ستاد کرونا شکل گرفته ارزشمند است و باید این هماهنگی‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد:ما در شیب نزولی کرونا قرار گرفته ایم، اما این وضعیت اصلا حاشیه امنی نیست، لذا نباید خیال ما راحت باشد. بعضی از استان‌های همجوار  شیب صعودی کرونا را دارند و این برای تهران خطرناک است.

منصوری گفت:روی موضوع جدیت همه دستگاه‌ها برای انجام کار‌های حوزه خود تاکید دارم، حدود ۷۰ درصد شهروندان تهران دوز دوم واکسن را تزریق کرده اند، باید مسئولان به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند تا همه گیری کرونا در مناطق خطرناک پیشرفت نکند.

وی ادامه داد: ما درخواست داریم که پروژه‌های بیمارستانی خیلی زود تکمیل شود تا نهایت بهره را در این ایام کرونا برداشت کنیم.

استاندارد تهران بیان کرد:عادی انگاری موضوع اصلا خوبی نیست و در حال حاضر ۴۶ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند از رسانه‌ها می‌خواهیم که در این امر به ما کمک کنند.

وی گفت:تصمیم دولت این است که اگر شرایط واکسیناسیون به خوبی پیش رود، مدرسه‌ها باز می‌شوند، برای ما مهم است که خانه دوم دانش آموزان شناسنامه سلامت داشته باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها