دستگیری عامل توهین به مقدسات در دهلران

کد خبر: 1104052

فرمانده انتظامی دهلران گفت: عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری عامل توهین به مقدسات در دهلران

سرهنگ منوچهر مکی روز سه شنبه در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع توهین به مقدسات دینی شناسایی و سپس دستگیری متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی ، عامل انتشار مطالب مجرمانه در کمترین زمان ممکن را شناسایی و با هماهنگی‌های قضا یی دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مکی یادآور شد: متهم در اظهارات خود به بزه انتسابی اعتراف و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود عنوان داشته که قصد توهین به مقدسات را نداشته و به علت مشکلات روحی و اختلاف خانوادگی اقدام به انتشار هتاکی علیه مقدسات دینی کرده است.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: کاربران اینترنتی باید دقت کنند حتی باز نشر مطالب توهین آمیز و خلاف واقع نیز جرم محسوب شده و پلیس و مقام قضایی به شدت با عاملان این گونه موارد برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای و فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس های :08433723600-08421832127 و سامانه مرکز فوریت های سایبری 096380 تماس بگیرند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها