مرزهای ایران نامن‌تر از همیشه برای قاچاقچیان

کد خبر: 1111387

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و 350 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مرزهای ایران نامن‌تر از همیشه برای قاچاقچیان

 سردار احمد علی گودرزی در این باره گفت:‌ مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق در منطقه مرزی اسفندک مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، محل اختفای قاچاقچیان مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اعزام تیم عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با رعایت کامل ملاحظات امنیتی موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و موتورسیکلت و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: مرزبانان دلاور هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، یک تن و 350 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها