تقلب در آزمون استخدامی در پوشش ماسک! +عکس

کد خبر: 1111861

یک داوطلب برای تقلب در آزمون استخدامی پلیس از ماسک مجهز به یک دستگاه الکترونیکی استفاده کرد.

تقلب در آزمون استخدامی در پوشش ماسک! +عکس

وقتی صحبت از تقلب در امتحانات می شود، دانش آموزان هندوستانی انواع راهکار‌ها و حقه‌ها را در آستین خود دارند؛ علاوه بر این، فناوری اکنون تقلب را آسان‌تر کرده است. در یکی از موارد اخیر تقلب با فناوری پیشرفته که قطعا شما را به یاد فیلم Munnabhai MBBS می‌اندازد، یک داوطلب  با پوشیدن ماسک صورت مجهز به دستگاه‌های الکترونیکی قصد تقلب داشت که ناکام ماند.

تقلب

این اتفاق روز جمعه و زمانی رخ داد که این داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی پلیس شرکت کرده بود. پلیس حین بررسی‌های خود این داوطلب را رهگیری و یک دستگاه الکترونیکی را که زیر ماسک او متصل شده بود, پیدا کرد. علاوه بر این، این ماسک صورت به یک باتری، نقطه شارژ، سیم کارت، سوئیچ و یک میکروفون نیز مجهز بود که همگی با سیم به یکدیگر متصل بودند. با این حال متهم قبل از دستگیری از محل برپایی آزمون متواری شد. پلیس یک پرونده برای متهم باز کرده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

تقلب

وقوع این حادثه در حالی خبرساز شده که در حادثه‌ای مشابه، ۲ ماه پیش ۵ نفر در بیکانر هند به دلیل پوشیدن دمپایی‌هایی با قابلیت اتصال به دستگاه‌های بلوتوث برای کمک به تقلب دستگیر شده بودند. دو نفر از دستگیرشدگان اعضای باندی بودند که به افراد دمپایی‌هایی به قیمت هر کدام ۶ میلیون روپیه فروخته بودند./ باشگاه خبرنگاران

تقلب

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها