خبر مهم برای مسافران جاده چالوس

کد خبر: 1112085

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت تردد تمامی خودروها در مسیر جنوب به شمال محور چالوس برای تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

خبر مهم برای مسافران جاده چالوس

علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: محدودیت تردد تمامی خودروها در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده بیلقان به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

وی بیان کرد: این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مرزن‌آباد، انارک و هزارچم و حدفاصل تونل کندوان تا گچسر و حدفاصل خوزنکلا تا بیلقان در برخی از مقاطع سنگین است./مهر

ترافیک سنگین در ورودی‌های پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در ورودی‌های پایتخت خبر داد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس -تهران، محدوده جاجرود، محور بومهن -تهران محدوده پلیس راه جاجرود، محور دماوند -تهران محدوده شهر دماوند، محور فشم -زرد بند محدوده حاجی آباد، آزادراه قم -تهران محدوده پل حرم خبر داد.

مصدقی با اشاره به میزان خروجی‌ها در استان تهران اظهار داشت: جمع خروجی وسایل نقلیه در استان تهران طی سوم آذر ۳۰۹ هزار و ۴۷۶ وسیله و چهارم آذر ۳۱۳ هزار و ۶۴۲ وسیله تخمین زده شده است که طبق آمار میزان سنگین خروجی‌ها طی این دو روز بار سنگین ترافیک ورودی امروز را به وجود آورده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: طبق گزارش هواشناسی استان تهران برای امشب اواخر وقت آسمان ابری در ارتفاعات داریم و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده و برای فردا شنبه آسمان نیمه ابری با غبار صبحگاهی خواهد بود و به تدریج کاهش ابر و افزایش وزش باد و بهبود کیفیت هوا در بعدازظهر گاهی همراه با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها